Subject: Ed: Terviseohutuse hinnangu saamiseks vajalike dokumentide loetelu
From: "Gea Metus" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 09:07:48 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere

Palun registreerida

Gea Metus

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5197 5317

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Piret Kokk <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 13. märts 2025 16:04
Adressaat: Gea Metus <[email-masked]>
Teema: RE: Terviseohutuse hinnangu saamiseks vajalike dokumentide loetelu

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Maleva keskuses on tehnoseadmete müra mõõdetud, kuid saalis ja
füsioteraapiaruumis ei vasta müratase normile. Kas on Terviseameti poolt
on aktsepteeritav neis ruumides loomulik ventilatsioon akende kaudu?

Heade soovidega

Piret Kokk

teenuste juht

Tallinna Erihoolekande ja Rehabilitatsiooniteenuste Keskus

58 555 091

kaokeskus.ee

From: Gea Metus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 20, 2025 9:44 AM
To: Piret Kokk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Terviseohutuse hinnangu saamiseks vajalike dokumentide loeteleu

TÄHELEPANU: Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga. Tundmatu saatja
korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Vastavalt kokkuleppele saadan nimekirja dokumentidest, mis on vajalikud
terviseohutuse hinnangu saamiseks:

1.	Joogivee analüüsitulemused (proovivõtja peab olema atesteeritud)
2.	Valgustustiheduse mõõtmistulemused (mõõtja peab olema
akrediteeritud või pädev)
3.	Sundventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused (mõõtja peab olema
akrediteeritud või pädev)
4.	Tehnoseadmete müra mõõtmistulemused (mõõtja peab olema
akrediteeritud)
5.	Ruumiplaan pindaladega
6.	Töötajate tervisetõendid nakkushaiguste suhtes tervisekontrolli
läbimise kohta (esitada objekti kontrollimise ajal või saata varem töötaja
nõusolekul)
7.	Üürileping või muu samalaadne dokument, mis kinnitab ruumide
kasutamise õigust
8.	Hoone kasutusluba
9.	Andmed siseõhu radooni mõõtmiste kohta
10.	Lisaks eelnevale: hinnangu taotleja andmed, teenuse osutamise
aadress ning mitu klienti on teenusele planeeritud.

Gea Metus

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5197 5317

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.